شناسهٔ خبر: 36888 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

یک نماینده مجلس عنوان کرد:

تاکید بر یکپارچگی حمل‌ونقل ریلی با مد‌های مختلف درون شهری

علی اکبری نماينده مردم شيراز تاكيد كرد: يكپارچگي وسايل حمل و نقلي با يكديگر بايد در دستور كار دست اندركاران حمل و نقلی به خصوص حوزه ريلی قرار گيرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، علی اكبری عضو كمیسیون كشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه بین كارآیی در بخش حمل و نقل و كارآیی عمومی اقتصاد و رشد اقتصادی، رابطه مستقیمی وجود دارد، عنوان كرد: وسایل حمل و نقلی واسطه ای میان فعالیت های كشاورزی، صنعتی، بازرگانی و خدماتی در سطح ملی و بین المللی هستند بنابراین در این بین برای نقل و انتقال كالا و مسافر به حمل و نقل ریلی توجه ویژه ای شده است.

وی افزود: موضوع آلودگی محیط زیست یكی از مسائلی است كه مسئولان حمل و نقلی بایستی به آن توجه ویژه داشته و با حمایت از بخش ریلی زیر ساخت آن را در كشور توسعه داده تا شاهد كاهش آلودگی هوا در كلان شهرهای بزرگ و صنعتی باشیم.

وی در ادامه به موضوع توسعه ایستگاه های راه آهن در درون شهرها اشاره كرد و گفت: با توجه به سرمایه های بسیاری كه صرف احداث ایستگاه های راه آهن می شود بهتر است مردم با سهولت بتوانند به محض پیاده شدن از قطار به دیگر وسایل حمل و نقلی نیز دسترسی داشته باشند.

نماینده مردم شیراز خاطر نشان كرد: یكپارچگی وسایل حمل و نقلی با یكدیگر باید در دستور كار دست اندركاران حمل و نقلی به خصوص حوزه ریلی قرار گیرد.

نظر شما