شناسهٔ خبر: 36917 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

بازخوانی تفکر و تجربه شهرهای جدید در ایران/ حرکت به سوی دستورکاری جدید جهت ارتقای کیفیت‌های محیطی و پایداری اجتماعی

پوستر همایش بازخوانی تفکر و تجربه شهرهای جدید در ایران با هدف حرکت به سوی دستورکاری جهت ارتقای کیفیت‌های محیطی و پایداری اجتماعی در شهر جدید صدرا برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی همایش بازخوانی تفکر و تجربه شهرهای جدید در ایران با هدف حرکت به سوی دستورکاری جهت ارتقای کیفیت‌های محیطی و پایداری اجتماعی در ۲ روز  ۳۰ و ۳۱ فروردین‌ماه در شهر جدید صدرا واقع در شیراز برگزار خواهد شد.

با توجه به سیاست‌های برگزاری این همایش مواردی از جمله شهرهای جدید و سرمایه‌های اجتماعی، شهرهای جدید و مدیریت شهری، شهرهای جدید و محیط شهری و شهرهای جدید و اقتصاد شهری به عنوان محورهای اصلی این همایش خواهند بود.

همچنین نکاتی از قبیل پایداری اجتماعی فرهنگی، حقوق شهروندی و توسعه جوامع محلی و اجتماعات شهری در بخش سرمایه‌های اجتماعی شهرهای جدید، آسیب‌شناسی، بازخوانی ساز و کار مدیریت و کیفیت حیات مدنی در بخش مدیریت شهری شهرهای جدید، الگوهای نوین برنامه‌ریزی و طراحی شهری، کیفیت‌های مکانی و قلمروهای همگانی و زیست‌پذیری و ابعاد کیفیت زندگی در بخش محیط شهری شهرهای جدید و توسعه اقتصادی، فرصت‌های سرمایه‌‌‌گذاری و بالندگی فضای کسب و کار در حوزه اقتصاد شهری شهرهای جدید در این همایش دو روزه مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

تاریخ ارسال چکیده و اصل مقالات برای برری و طرح در این همایش تا تاریخ ۱۷ فروردین‌ماه اعلام شده است.

همچنین همزمان با برگزاری این همایش نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهرهای جدید میز در شهر جدید صدرا برپا خواهد شد./

نظر شما