شناسهٔ خبر: 3694 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

گودرزی به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خبر داد:

بارش‌های پراکنده در تهران از سه‌شنبه/ استان‌های شمال غربی کشور فردا بارانی می‌شود

هواشناسی کارشناس سازمان هواشناسی از عبور موج بارشی از کشور خبر داد و گفت: فردا در برخی از مناطق شمال غرب مانند استان‌های آذربایجان غربی، شرقی و اردبیل بارش‌های پراکنده رخ خواهد داد.

فریبا گودرزی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به تشریح وضعیت آب‌ و هوای کشور طی چند روز آینده پرداخت و گفت: مطابق آخرین نقشه‌های پیش‌بینی سازمان هواشناسی برای امروز یکشنبه پنجم بهمن در اکثر نقاط کشورمان جوی پایدار حاکم می‌شود اما فردا با عبور موج‌های بارشی از روی کشور در ساعات بعد از ظهر در برخی از مناطق شمال غرب کشور مانند استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل بارش پراکنده را شاهد خواهیم بود.

وی گفت: سه‌شنبه هفتم بهمن علاوه بر شمال غرب کشور، بخش‌هایی از غرب و دامنه‌های البرز و برخی مناطق سواحل دریای خزر و همینطور برای آخر وقت در شمال شرق کشور بارش‌های پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

گودرزی خاطر نشان کرد: امروز و فردا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت آسمان غبار آلود است و تهران نیز از این قاعده مستثنی نیست. امروز آسمان تهران تا قسمتی ابری است و در پاره‌ای از نقاط در سطح استان تهران شاهد غبار محلی هستیم ضمن این‌که شهرهای جنوبی استان تهران مانند ورامین، رباط کریم و شهریار مناطقی هستند که در آن‌ها غبار بیشتر وجود دارد.

کارشناس سازمان هواشناسی یادآور شد:‌ دوشنبه نیز این غبار وجود دارد اما سه‌شنبه در تهران شاهد بارش‌های پراکنده هستیم که در نتیجه هوا از این نظر بهتر می‌شود.

امروز حداکثر دما در شهر تهران به ۹ درجه بالای صفر می‌رسد و انتظار داریم که برای فردا صبح دمای کمینه به دو درجه بالای صفر برسد./

برچسب‌ها:

نظر شما