شناسهٔ خبر: 36975 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور وزير راه و شهرسازی صورت گرفت:

آغاز عملیات ریل‌گذاری مسیر راه‌آهن میانه- بستان‌آباد و محور سرچم- میانه

بازديد وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر استانی خود به آذربایجان شرقی در مراسم آغاز عملیات ریل‌گذاری مسیر راه‌‌آهن میانه- بستان‌آباد و محور سرچم- میانه شركت کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسای عملیات ریل گذاری مسیر راه آهن میانه –بستان آباد و همچنین محور میانه – سرچم با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی امروز ۱۸ فروردین ماه آغاز شد.

در این مراسم برخی از نمایندگان مجلس، استاندار و معاون عمرانی استاندار و تنی چند از مسئولان راه و شهرسازی استان حضور داشتند.

جعفرصادق رستمی مهر مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه  شهرسازی آذربایجان شرقی در مورد مشخصات مسير سرچم- میانه گفت: ساخت این محور در سه قطعه برنامه ریزی شده است که قطعه اول آن که در حال انجام است ۱۱ کیلومتر بوده که کل پیشرفت فیزیکی آن ۴ درصد و پیشرفت ریالی آن ۱۳ درصد است.

به گفته رستمی مهر طول قطعه میانه تا سرچم ۵۵ کیلومتر است که قطعه اول آن در حال انجام است، قطعه میانی مطالعاتش در حال انجام است و قطعه سوم نیز مطالعاتش به پایان رسیده است.

وی رقم قرارداد این پروژه را ۳۷ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: شرکت روغن سازی پیمانکار این پروژه است و شرکت مهندسان مشاور آرکاتراز قطعه اول را به سرانجام رسانده است./

نظر شما