شناسهٔ خبر: 36992 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

امانی بنی تشریح‌کرد:

جابجایی ۶۳ هزار مسافر از فرودگاه‌های استان هرمزگان در تعطیلات نوروزی/ سهم فرودگاه بندرعباس۶۰ هزار مسافر

محمود امانی بنی مدیرکل فرودگاه‌های استان هرمزگان خبرداد که امسال اعزام و پذیرش مسافر در فرودگاه‌های استان هرمزگان در مقایسه با سال گذشته ۱۲ درصد رشد داشته است.

محمود امانی بنی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، گفت: فرودگاه‌های استان هرمزگان که شامل فرودگاه‌های بندرعباس، بندرلنگه و ابوموسی می‌شود در ایام تعطیلات نوروزی میزبان بیش از ۶۳ هزار مسافر نوروزی بوده‌اند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان هرمزگان با بیان اینکه  این رقم مربوط به تاریخ ۹۵/۱۲/۲۵ تا سیزدهمین روز از فروردین ۹۶ است، گفت: در این میان ۶۰ هزار مسافر سهم فرودگاه بندرعباس بوده است.

به گفته امانی اعزام و پذیرش مسافر در سال جاری در فرودگاه‌های استان هرمزگان در مقایسه با سال گذشته  ۱۲ درصد رشد داشته است.

وی توضیح داد: ۵۶۴ پرواز ورودی و خروجی در این مدت در فرودگاه‌های استان انجام شده است و با توجه به پیش‌بینی تقاضا در نوروز، پروازهای فوق‌العاده از تاریخ ۲۰ اسفندماه ۹۵ تا پایان نوروز ۹۶ در مسیرهای بندرعباس به تهران، دوبی، کیش و عتبات انجام شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان هرمزگان، هم‌چنین خبر داد که در سال جدید در چند مسیر پرتقاضا پروازهای جدیدی برقرار خواهد شد و گفت در عین حال برای سال جدید در سه مسیر تهران، شیراز و مشهد افزایش پرواز خواهیم داشت.

نظر شما