شناسهٔ خبر: 37015 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان:

پاسخ منطقی به مطالبات مردم رویکرد ما در سال جدید است

شهرام ملکی مدیرکل راه و شهرسازی کردستان در نشست رؤسای اداره‌های راه و شهرسازی استان بیان کرد: رویکرد ما در سال جدید پاسخ منطقی به مطالبات مردم و بهبود بیش از گذشته شرایط خدمت‌رسانی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کردستان، شهرام ملکی در جلسه مشترک با رؤسای اداره‌های راه و شهرسازی شهرستان‌های استان ضمن تشریح و ارائه گزارش عملکرد سال ۹۵ و اظهار رضایت از اقدامات اداره‌های مذکور در سال گذشته گفت: امیدواریم در سال جدید دامنه فعالیت خدمت‌رسانی در حوزه‌های راه و مسکن گسترده‌تر شده و امورات با جدیت و پشتکار بیشتری پیگیری گردیده و به مطالبات مردم شریف استان پاسخ منطقی داده شود.

ملکی ادامه داد: ما در سال جدید دو اولویت اساسی داریم که یکی از آن‌ها همان‌طور که اظهار کردم مردمداری و پاسخ منطقی به مطالبات مردم است و اولویت اساسی دیگر ارتقای شبکه راه‌های استان است.

وی افزود: دنبال این هستیم که راه فرعی را به اصلی و اصلی را به بزرگراه تبدیل کرده و در بحث برخورداری به میانگین کشوری برسیم.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان در ادامه با اشاره به تعاملات گسترده سال گذشته که در راستای بهبود شرایط برخورداری از شبکه حمل‌ونقل در استان صورت گرفته اظهار کرد: سال ۹۵ در سطح کلان مدیریتی کشور با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، وزارت راه و شهرسازی، سازمان بازرسی و دیوان محاسبات تعاملات گسترده‌ای انجام شده و با تشریح وضعیت، ظرفیت‌ها و کمبودهای استان خوشبختانه توانستیم فضا و شرایط را به سمتی هدایت کرده که هم‌اکنون بستر لازم برای انجام کار بیشتر در حوزه راه کاملاً مهیا است.

نظر شما