شناسهٔ خبر: 37037 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

دیدار مردمی کشاورزیان در سفر به آذربایجان شرقی/ شهرستان‌های این استان به زودی از ماشین‌آلات جدید بهره‌مند می‌شوند

داوود کشاورزیان رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در جریان سفر به آذربایجان شرقی ضمن دیدار با مردم بخش‌های مختلف استان آذربایجان شرقی گفت: اقداماتی در سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برای خرید ماشین‌آلات جدید راهداری و تقویت راهدارخانه‌ها در حال انجام است که این شهرستان‌ها نیز به فراخور نیازهای خود به‌زودی از آن بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای  مهندس داود كشاورزیان معاون وزیر راه وشهرسازی و رئیس این سازمان که به همراه وزیر راه وشهرسازی وهیئت همراه در این استان حضور یافته بود ،  از محورهای مختلف شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی بازدید كرده و از نزدیک درجریان اقدامات انجام یافته و مسائل مختلف راهداری وحمل ونقل جاده‌ای این محورها قرار گرفت.

بر اساس این گزارش در این بازدید که نماینده مردم شهرستان‌های کلیبر,خداآفرین و هوراند و مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان وی را همراهی می‌کردند ، با فرمانداران این شهرستان‌ها دیدار و گفتگو نمود.

مهندس کشاورزیان در این دیدارها ضمن اشاره به اینکه نگهداری راه‌های شریانی از محل اعتبارات ملی و راه‌های غیر شریانی از محل اعتبارات استانی باید هزینه شوند ، افزود: با توجه به اینکه عمده راه‌های این شهرستان‌ها غیرشریانی می‌باشند باید تلاش بیشتری برای تخصیص اعتبارات استانی برای نگهداری مناسب راه‌های این شهرستان‌ها انجام شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن تأکید بر مشکل کمبود اعتبارات این سازمان در اجرای پروژه‌های راهداری، بیان كرد: اقداماتی در سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برای خرید ماشین‌آلات جدید راهداری و تقویت راهدارخانه‌ها در حال انجام است که این شهرستان‌ها نیز به فراخور نیازهای خود به‌زودی از آن بهره‌مند خواهند شد.

وی همچنین با دستور لازم ادامه عملیات راهداری و بهسازی راه‌های این منطقه توسط اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تأکید كرد

گفتنی است از دیگر برنامه‌های این سفر، بازدید از ساختمان در دست احداث پاسگاه پلیس‌راه خدا آفرین ، دیدار با مردم بخش جانان لو خدا آفرین,راهدارخانه کلانتر شهرستان كلیبر بوده است .

نظر شما