شناسهٔ خبر: 3713 - سرویس راهنمای پایگاه خبری
نسخه قابل چاپ

ششمين همايش مقررات ملي ساختمان

ششمين همايش مقررات ملي ساختمان ششمين همايش مقررات ملي ساختمان با حضور بيش از دو هزار نفر از فعالان صنعت ساختمان كشور روزهاي6 و 7 اسفند ماه امسال در شيراز برگزار مي‌شود.

اهداف همایش

افزایش عمر مفید و ارتقای کیفیت بهره دهی ساختمان‌ها

  1. کمک به تغییر رویکرد طراحان و سازندگان ساختمان به موضوع مراقبت و نگهداری از ساختمان
  2. جلب مشارکت مراکز علمی و تجربی، متخصصان مرتبط با صنعت ساختمان و تشکل های مهندسی به منظور انجام پروژه های پژوهشی و تحقیقاتی در زمینه توسعه و به کارگیری سیستم های کنترلی خاص در مراقبت و نگهداری از ساختمان
  3. ایجاد ارتباط گسترده تر بین پژوهشگران و دست اندرکاران صنعت ساخت و ساز
  4. آسیب شناسی موانع اجرائی جهت تحقق مراقبت و نگهداری بهینه از ساختمان ها

درباره همایش

با استعانت از در گاه خداوند متعال و کسب اجازه از مقام عالی وزارت راه و شهرسازی، جناب آقای دکتر آخوندی، و معاونت امور ساختمان، جناب آقای دکتر مظاهریان، اداره کل راه و شهرسازی استان فارس در راستای ارائه دستاوردهای علمی پژوهشی در زمینه های مختلف مباحث مقررات ملی ساختمان و با هدف کمک به ارتقای کیفی ساخت و ساز در کشور اقدام به بازگشائی دبیرخانه دائمی همایش مقررات ملی ساختمان نمود.

این دبیرخانه در اولین گام با همکاری دفتر امور مقررات ملی ساختمان و با هم اندیشی صاحب نظران و پیشکسوتان صنعت ساختمان، و تمامی سازمان ها و ارگان های ذیربط، ششمین همایش را با حضور بیش از هزار نفر از اساتید، مهندسان و مسئولین عرصه ساخت و ساز کشور برای تاریخ های 6 و 7 اسفند ماه سال جاری برنامه ریزی نموده است.

در راستای اجرای این همایش، از مهر ماه تاکنون کارگروه آموزش و پژوهش اقدام به برگزاری جلسات متعدد با حضور مدیران، اساتید برجسته، پژوهشگران و متخصصان در این زمینه نموده است که در طی آنها اهداف و محورهای همایش را تدوین و ساز و کار دریافت مقاله از طریق پایگاه همایش را ایجاد کرده است.

WWW.NBCS.IR

نظر شما