شناسهٔ خبر: 37154 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان خبر داد:

اختصاص ۱۲ درصد از اعتبارات سال گذشته راه و شهرسازی استان گلستان

ابراهیم مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان از تخصیص ۱۲ درصدی اعتبارات سال گذشته این اداره کل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان گلستان، ابراهیم مبارک قدم در جمع کارکنان اداره کل اظهار کرد: مجموع اعتبارات سال ۱۳۹۵ اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان در کلیه بخش‌ها ۱۹۳ میلیارد تومان بوده است که از این میزان مبلغ ۱۹ میلیارد ششصد میلیون تومان نقدی و سه میلیارد و هشتصد میلیون تومان به‌صورت اسناد خزانه و در مجموع ۲۳ میلیارد و چهارصد میلیون تومان معادل ۱۲ درصد از کل اعتبار تحقق یافته است.

وی تصریح کرد: علیرغم محدودیت‌های مالی و با اعتبارت تخصیص یافته ۲۵۰ پروژه در بخش‌های مسکن مهر، ساخت و روکش راه‌های اصلی و روستایی، ابنیه و فنی، ساختمان‌های دولتی، خدمات روبنایی در سایت‌های مسکن، پروژه‌های عمران بهسازی و راهداری نیز عملیاتی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان همچنین اشاره‌ای به پروژه‌های اقتصاد مقاومتی اداره کل نمود وبیان کرد: این پروژه‌ها شامل بهسازی محور آق‌قلا –گنبد به طول ۲۰ کیلومتر، آزادشهر - شاهرود به طول ۵ کیلومتر، رامیان -شاهرود به طول ۱۰ کیلومتر، بهسازی و چهارخطه کردن محور کردکوی –بندر ترکمن به طول ۸ کیلومتر، بهسازی گرگان –آق‌قلا –اینچه برون به طول ۲۰ کیلومتر، تکمیل بزرگراه حد فاصل گالیکش –تنگراه ۱۰ کیلومتر است و افزود این پروژه‌ها با پیشرفت فیزیکی با میانگین ۵۴ درصد در حال اجراست.

مبارک قدم ادامه داد: استفاده از منابع مالی جدید، تکمیل پروژه‌های اقتصاد مقاومتی، پیگیری مصوبات ستاد بازآفرینی شهری، بهبود شاخص راه‌های آسفالته روستایی، تکمیل ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی نیمه‌تمام از اولویت‌های امسال این اداره کل است.

وی ابراز کرد: امسال باقی‌مانده واحدهای مسکن مهر به متقاضیان واگذار می‌شود و کلیه تعهدات دولت در این بخش اجرایی خواهد شد.

نظر شما