شناسهٔ خبر: 37156 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در خراسان رضوی انجام شد:

بازدید اعضای میز زنان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از مناطق زلزله‌زده استان

بازدید جمعی از اعضای میز زنان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از مناطق زلزله‌زده استان در روستاهای اطراف شهر سفیدسنگ، بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، در این بازدید که با حضور جمعی از بانوان حوزه‌های شهرسازی، معماری و نظارت بر بافت‌های فرسوده اداره کل راه و شهرسازی استان انجام شد، میزان آسیب‌دیدگی مناطق زلزله‌زده و سطح خدمات‌دهی به مردم مورد ارزیابی قرار گرفت.

مرضیه مولوی حقیقی مشاور مدیرکل در امور بانوان و دبیر میز زنان و کارشناس مدیریت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در خصوص این بازدید اظهار کرد: هدف ما از این بازدید ارزیابی سطح خدمات ارائه شده به آسیب‌دیدگان و زلزله‌زدگان بخصوص بانوان و کودکان منطقه و بررسی ابنیه و ساختمان‌های زلزله‌زده و نگاه کارشناسی به بازسازی این مناطق بود.

وی افزود: در این بازدید نکات دیگری از جمله سطح بهداشت مناطق اسکان موقت و نصب چادرها و سطح امنیتی که افراد ساکن در چادرهای اسکان موقت دارند نیز بررسی شد تا در صورت بروز زلزله شدید دیگر از ایجاد خسارات و تلفات جلوگیری شود.

دبیر میز زنان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اضافه کرد: میز زنان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی به عنوان یک گروه مدنی و اجتماعی، سعی دارد تا حداقل حمایت‌ها و خدمات را از آسیب‌دیدگان و زلزله‌زدگان ارائه کند.

نظر شما