شناسهٔ خبر: 37189 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرساخت و توسعه راه‌های کردستان خبر داد

برگزاری کارگاه آموزشی فهرست بهای تجمیع شده راه وباند

کارگاه مدیر ساخت وتوسعه راه‌های اداره کل راه وشهرسازی کردستان از برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع فهرست بهای تجمیع شده راه، باند فرودگاه و زیر سازی راه آهن و ارزیابی قابلیت خاکبرداری ترانشه‌ها با استفاده از شاخص مقاومت زمین شناسی خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل ازروابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کردستان، رامین محمودی اظهار کرد: با توجه به اینکه تغییراتی در نحوه طبقه‌بندی عملیات خاکی در فهرست بهای راه و باند سال ۹۶ ایجاد شده و به منظور تبیین موضوع وآشنایی پیمانکاران، مشاوران سطح استان با این تغییرات و اعمال تغییرات جدید در کارهای آتی ضمن دعوت از کارشناسان سازمان برنامه و بودجه کشور نسبت به برگزاری این دوره یک روزه اقدام کردیم.

محمودی ادامه داد: در این کارگاه یک روزه که صبح وبعد ازظهر چهارشنبه در سالن آمفی تئاتر اداره کل برگزار شد همچنین فهرست بهای تجمیع شده راه وباند نیز که از سال ۱۳۹۱ از سوی سازمان برنامه ابلاغ شده بوده مورد باز آموزی قرار گرفت.

وی افزود: ارتقای سطح علمی مشاوران، پیمانکاران و کارشناسان و آشنایی آنها با آخرین روش‌های انجام کار با اجرای کارگاه‌های آموزشی و سمینارهای تخصصی تاثیرات بسیار مثبتی در ارتقای سطح کیفی پروژه‌های حوزه‌های مختلف از جمله راه خواهد داشت.

نظر شما