شناسهٔ خبر: 37239 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست راه و شهرسازی استان کرمانشاه خبر داد:

استقرار ماشین‌آلات راهسازی در سرمیل استان کرمانشاه

راهسازی سرپرست راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: تا هفته پایانی فروردین جاری، علی‌رغم شرایط نامساعد جوی جهت انجام فعالیت‌های راهسازی و بارندگی‌های مکرر، ماشین‌آلات راهسازی به منظور سرعت بخشی عملیات عمرانی محور سرمیل، در محل مستقر خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، مسعود شریفی گفت: محور مذکور بخشی از قطعه ۵ الف در بزرگراه کربلا است که با توجه به حجم ترافیک عبوری (سنگین و سبک)، اتمام عملیات برای بالا بردن ضریب امنیت در آن مورد توجه ویژه نمایندگان استان است.

شریفی تصریح کرد: قبل از پایان سال ۹۵ و شروع سفرهای نوروزی ۹۶ هم جلسه‌ای با مدیران اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و عزیزان پلیس‌راه که بهره‌بردار و البته تحویل‌گیرنده نهایی پروژه هستند برگزار و مقرر شد با توجه به عدم وجود ایمنی برای استفاده از قطعات تکمیل شده تا زمان تکمیل نهایی پروژه، تردد کماکان بر شرایط موجود ادامه یابد.

وی افزود: اخیراً هم در جلسه‌ای با محوریت ایمنی با دکتر فلاحت پیشه برگزار شد که در پایان، سرعت بخشی به طرح در دستور کار قرار گرفت و بنا شد با استقرار تجهیزات و ماشین‌آلات راهسازی در سرمیل، اوایل هفته آینده، مادام که شرایط جوی اجازه دهد از حداقل زمان برای اجرا و به تبع اتمام عملیات استفاده شود.

قطعه باقیمانده از سرمیل ۱۱۰۰ متر است که با اتمام آن، به انضمام دوربرگردان‌های موجود، بحث تأمین ایمنی آن حل و در کوتاه‌ترین زمان در اختیار مردم عزیز قرار خواهد گرفت.

نظر شما