شناسهٔ خبر: 37245 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری آذربایجان غربی خبر داد

تخریب سه دهنه پل در آذربایجان غربی بر اثر سیل/ انسداد محور اشنویه- پیرانشهر/ تلاش راهداران برای امدادرسانی و بازگشایی محورهای روستایی

عبدالحسین علی ‌اکبری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه بارش در استان به پایان رسیده است، از تخریب سه دهنه پل در ارومیه و انسداد محور اشنویه- پیرانشهر خبر داد.

عبدالحسین علی‌اکبری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان غربی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری عنوان کرد: پس از ۴۸ ساعت بارندگی، ساعتی پیش بارش دراستان به پایان رسید درحالیکه سیل منجر به انسداد محور اشنویه- پیرانشهر و آبگرفتگی در محور محمدیار شده و از میان شهرستان‌های استان، روستاهای ارومیه بیشترین درگیری را با سیل داشته‌اند.

علی‌اکبری با اشاره به آبگرفتگی در ۶۰ روستای آذربایجان غربی از تخریب سه دهنه پل به دنبال وقوع سیل خبر داد و گفت: در شهرستان ارومیه پل ۱۵ متری محور راژان- زیوه، پل چهار دهنه ۱۰ متری گلستانه و پل بخش سیلوانه تخریب شدند و خساراتی نیز به پل مارمیشو وارد شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از حضور و تلاش راهداران برای امدادرسانی و بازگشایی محورهای روستایی و نیز محور اشنویه- پیرانشهر خبر داد.

نظر شما