شناسهٔ خبر: 37291 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خبر داد:

کاهش سهمیه سوخت ناوگان دیزلی ساماندهی نشده از اردیبهشت‌ماه

شهرام آدم نژاد سخنگوی کارگروه تخصیص سوخت براساس پیماش گفت: از ابتدای اریبهشت ماه سال جاری سهمیه سوخت ناوگان دیزلی ساماندهی نشده اعم از درون شهری و برون شهری کاهش می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، شهرام آدم نژاد معاون برنامه ریزی این سازمان و سخنگوی کارگروه تخصیص سوخت براساس پیماش با بیان این خبر افزود: براساس مصوبات کارگروه سیستم جامع پیمایش ناوگان حمل‌ونقل بار و مسافر و در ادامه کاهش سهمیه سوخت ناوگان دیزلی ساماندهی نشده اعم از دورن شهری و برون شهری مقرر شد از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری سهمیه ناوگان ساماندهی نشده مجددا کاهش یابد. 

وی تاکید کرد: آن دسته از ناوگان شناسایی شده در حمل‌و‌نقل برون شهری فاقد عملکرد که در ماه‌های گذشته بارنامه دریافت نکرده‌اند، می‌بایست در سایت وزارت کشوربه نشانی www.utcms.ir ثبت نام نمایند در غیر این صورت سهمیه پایه این دسته از ناوگان نیز کاهش خواهد یافت. 

شهرام آدم نژاد با اشاره به اهمیت مدیریت بر مصرف سوخت ناوگان حمل و نقل عمومی در کشور خاطرنشان کرد: سهمیه پایه خودروهای ساماندهی نشده در سایت فوق الاشاره تا پایان خردادماه سال جاری به حداقل ممکن کاسته خواهد شد.

نظر شما