شناسهٔ خبر: 37337 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در خراسان شمالی انجام شد:

خط‌کشی یک هزار و ۸۵۰ کیلومتر از راه‌های خراسان شمالی

خط کشی رئیس اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه‌ها اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان شمالی گفت: در سال ۹۵ بیش از یک هزار و ۸۵۰ کیلومتر خط‌کشی در سطح جاده‌های استان با ۵۵۰ میلیون تومان اعتبار انجام‌شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی، علی پرتونیا با اشاره به عملکرد اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در خصوص خط‌کشی، نصب علائم راهداری، پاکسازی حریم راه، نصب تابلوهای اطلاعاتی گردشگری، تعمیرات روشنایی و ... در سطح جاده‌ها گفت: وظیفه نگهداری و ایمن‌سازی راه‌ها بر عهده اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان است که در این زمینه اقدامات قابل توجه صورت گرفته است.

پرتونیا افزود: همچنین طی سال گذشته در زمینه اجرای شبکه روشنایی، نگهداری و تعمیر شبکه روشنایی در محورهای استان ۵۴۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی تصریح کرد: طی این مدت برای خرید، تهیه، نصب و تعمیر حفاظ و متعلقات و تعمیرات نرده و گاردریل ونیز اجرای پروژه نیوجرسی در محورهای استان یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

رئیس اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه‌ها اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گفت: برای تهیه و نصب تابلوی اطلاعاتی و گردشگری، اصلاح شبرنگ و غیره نیز ۱۳۰ میلیون تومان در سال ۹۵ هزینه شد.

پرتونیا با بیان اینکه طی این مدت در ۵۱ نقطه پرحادثه عملیات آشکارسازی و آرام‌سازی انجام شده است، افزود: سه نقطه پرحادثه نیز در سال ۹۵ حذف شد و اکنون عملیات آشکارسازی و آرام‌سازی در محورهای فرعی و روستایی استان در حال اجراست.

نظر شما