شناسهٔ خبر: 37340 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جهت بازدید از مناطق سیل‌زده صورت گرفت:

حضور اعضاء کمیته ویژه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در تبریز

جلسه اعضاء کمیته ویژه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی برای شرکت در جلسه و بازدید از مناطق سیل‌زده وارد تبریز شده و در جلسه‌ای با حضور استاندار، معاونین استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی و سایر مسئولین به بررسی ابعاد و خسارت‌های مناطق سیل‌زده پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی، اعضاء کمیته ویژه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی برای شرکت در جلسه و بازدید از مناطق سیل‌زده وارد تبریز شده و در جلسه‌ای با حضور استاندار، معاونین استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی و سایر مسئولین به بررسی ابعاد و خسارت‌های مناطق سیل‌زده پرداختند.

بنابراین گزارش، توحید اخلاقی مدیرکل راه و شهرسازی ضمن تقدیر از حضور کمیته ویژه کمسیون عمرانی مجلس شورای اسلامی و تسلیت جان‌باختگان حادثه سیل اخیر گفت: همکاران راهداری و اداره كل راه و شهرسازی استان از اوایل روز پنجشنبه با توجه به اطلاعیه هواشناسی با حفظ آمادگی برای مقابله با سیلاب در وضعیت آماده‌باش قرار داشتند.

وی افزود: استقرار ۸۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین و ۱۵ دستگاه سبک و ۱۲۰ نفر نیروی راهداری در مناطق مذکور از اقدامات اولیه برای مقابله با حوادث غیرمترقبه بود.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی به ۳۲ دستگاه ابنیه فنی خسارت وارد شده است.

اخلاقی اضافه کرد: حدود ۱۵۰ میلیارد تومان برای جبران خسارات وارده به جاده‌ها و ۱۰ میلیارد تومان برای رفع مشکلات و اصلاح و بازسازی و مقاوم‌سازی پل‌های بزرگ و تعريض و اصلاح دهانه‌های پل‌های کوچک نیاز است.

نظر شما