شناسهٔ خبر: 37347 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

در نطق پیش از دستور اعلام شد؛

تقدیر رئیس مجلس از اقدامات موثر وزارت راه و شهرسازی در سفرهای نوروزی

لاريجاني رئیس مجلس شورای اسلامی از اقدامات و تلاش‌های سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی در سفرهاي نوروزي به ويژه در بخش‌های جاده‌ای، ریلی و هوایی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی لاریجانی در نطق پیش از دستور جلسه روز سه شنبه مورخ ۱۵ فروردین‌ماه جاری با اشاره به اقدامات و تلاش‌های انجام شده از سوی تمام دستگاه‌های و نهادهای دست‌اندرکار در طرح سفرهای نوروزی ۹۶، از کوشش‌ها و اهتمام سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و بخش ‌های دیگر وزارت راه و شهرسازی در حوزه‌های ریلی و هوایی تقدیر و تشکر کرد.

متن نطق پیش از دستور رئیس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

«حجم مسافرت‌های زیاد در ایام نوروز، نیازمند اتخاذ تدابیر مختلفی از سوی دستگاه‌های مسئول بود که لازم است از همه این ذستگاه‌ها که در ایام نوروز در خدمت به مردم تلاش مضاعفی نمودند، تشکر کنم. از نیروهای مسلح که در ایام نوروز امنیت خوبی را در کشور سامان دادند، از نیروی انتظامی و پلیس که به صورت شبانه روزی خدمت گذاری مستمری داشتند تشکر می کنم.

وی در ادامه بیان داشت: از نیروهای امدادی، سازمان هلال احمر، وزارت بهداشت، نیروهای آتش نشانی، راهداری، بخش‌های خدمات هوایی، ریلی و زمینی وزارت راه و شهرسازی، بخش‌های ایرانگردی سازمان میراث فرهنگی و وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی، صنعت و کشور، استانداری، فرمانداری و بخش‌داری‌ها که امکانات مورد نیاز را در ایام نوروزی برای هموطنان عزیز فراهم نمودند، تشکر می‌کنم.» 

نظر شما