شناسهٔ خبر: 37387 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

کولیوند تشریح کرد:

روایت فرماندار‌ وقت کرج از تحمیل مسکن مهر به ساکنان البرز در دولت نهم و دهم

محمد جواد کولیوند رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص ساخت مسکن مهر در استان البرز با احمدی‌نژاد اختلاف داشتم و در همین زمینه اعتراض‌کردم و تا زمانی‌که فرماندار کرج بودم(از سال ۸۶ تا پایان سال ۸۹)، مسکن مهر در استان البرز راه اندازی نشد و بعد از بیرون‌کردن من، شروع به ساخت مسکن مهر‌کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از خانه ملت، محمد جواد کولیوند، در خصوص حضور احمدی نژاد در ثبت نام انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار داشت: در این زمینه باید به توصیه مقام معظم رهبری در خصوص عدم حضور احمدی نژاد در انتخابات رجوع کنیم.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توصیه مقام معظم رهبری در قالب یک توصیه پدرانه بود ولی از نظر حکومتی، احمدی نژاد خودش تشخیص داد که در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کند، بیان کرد: این موضوع نشان می‌دهد که توصیه مقام معظم رهبری اثری بر احمدی نژاد نداشته است، به همین دلیل بسیاری از دوستداران احمدی نژاد از وی جدا شده‌اند و دیگر به وی توجهی ندارند.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تلقی من از ثبت نام احمدی نژاد این است که کار اشتباهی مرتکب شده است و نباید در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت می‌کرد.

کولیوند با بیان اینکه از سال ۸۶ تا انتهای سال ۸۹ فرماندار کرج بودم، یعنی در زمانی که فتنه‌هایی در تهران رخ داد من فرمانداری کرج را بر عهده داشتم، متذکر شد: فضایی که در ذهنیت تیم اجرایی آن مقطع بود، این بود که شما به صورت محض باید دستورات احمدی نژاد را اجرا کنید وگرنه نمی توانید در این تیم حضور داشته باشید.

وی با بیان اینکه من کسی نیستم که دستور محض احمدی نژاد را اطاعت کنم، افزود: من در خصوص مسکن مهر در استان البرز با احمدی نژاد اختلاف داشتم و در همین زمینه اعتراض کردم و تا زمانی که فرماندار کرج بودم، مسکن مهر در استان البرز راه اندازی نشد و بعد از بیرون کردن من، شروع به ایجاد مسکن مهر کردند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر شاهد مسکن مهر در استان البرز هستیم که با وضع نامطلوبی‌روبه رو هستند، گفت: شهر جدید هشتگرد، اشتهارد، ماهدشت و راه ابریشم مسکن مهرهای استان البرز هستند، بیش از ۲۰ هزار مسکن مهر استان البرز نیمه تمام مانده است و تمام سرمایه ای که هزینه ساخت آن شده، در حال از بین رفتن است.

کولیوند با اشاره به اختلافات خود با احمدی نژاد که منجر به پایان همکاری وی با دولت شد، اظهار داشت: در یکی از سفرهای استانی احمدی نژاد به کرج، نماینده وقت کرج در مجلس شورای اسلامی که ارتباط خوبی با آقای احمدی نژاد داشت رایزنی‌هایی را انجام می‌دهد که نهایتا در هلی کوپتر احمدی‌نژاد دستور برکناری من را صادر کرد.

نظر شما