شناسهٔ خبر: 37421 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان خبر داد:

افزایش کیفیت ساخت و سازها با همکاری نظام‌مهندسی و شهرداری

منوچهر رحمانی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: نزدیک به حدود ۹ هزار متقاضی مؤثر برای واحدهای مسکن مهر داریم که در سال جدید برای اتمام واحدهای باقی‌مانده برنامه‌ریزی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، منوچهر رحمانی گفت: همچنین حدود ۷۵۰ کیلومتر جاده اعم از اصلی و فرعی و روستایی را در دست ساخت داریم. ارزش ریالی این پروژه‌ها در دو بخش راه و مسکن حدود ۲۰۰ میلیارد تومان است که در صورت تأمین اعتبار، برنامه اجرایی آن‌ها یک برنامه سه‌ساله است.

وی افزود: در سال گذشته ۲۷۵ کیلومتر جاده جدید راه‌اندازی کردیم، اما متأسفانه تخصیص اعتبار به طور میانگین زیر ۱۰ درصد بوده و در حال حاضر از نظر مالی به شدت تحت‌فشار قرار داریم.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: با توجه به کمبود بودجه عمرانی، تلاش کردیم تا در طول سال‌های ۹۴ و ۹۵ پروژه‌ها را اولویت‌بندی کنیم و آن‌ها را با استفاده از ظرفیت‌های ممکن به سرانجام رساندیم.

وی گفت: ولی پروژه‌هایی که در اولویت دوم قرار دارند، از نظر اجرایی با افت مواجه بودند. امروز در تلاشیم که با استفاده از همه ظرفیت‌ها اشتغال را حفظ کنیم که تاکنون موفق بوده‌ایم.

رحمانی اضافه کرد: در حوزه افزایش کیفیت ساخت و سازها با نظام مهندسی همکاری و جلسات متعددی با شهرداری و نظام مهندسی برگزار کرده‌ایم و به تعامل خوبی رسیده‌ایم.

وی اظهار کرد: پیش‌بینی ما این است که در سال ۹۶ برنامه‌ریزی و نظارت بیشتری در این بخش اعمال شود.

نظر شما