شناسهٔ خبر: 37455 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت دهه حساب ۱۰۰ امام (ره) صورت گرفت:

دیدار مدیرکل راهداری خراسان شمالی با مدیرکل بنیاد مسکن استان

جلسه مدیرکل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی به مناسبت دهه حساب ۱۰۰ امام خمینی (ره) با مدیرکل بنیاد مسکن استان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی، علی‌اصغر بدیعی مقدم به مناسبت دهه حساب ۱۰۰ امام خمینی (ره) با مدیرکل بنیاد مسکن استان دیدار کرد، در این دیدار بدیعی مقدم به تشکیل سالروز تشکیل حساب ۱۰۰ امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یکی از یادگارهای امام است که به منظور حمایت از محرومان و اقشار ضعیف جامعه شکل گرفته است.

وی افزود: تشکیل این بنیاد، مرهون تفکرات حضرت امام (ره) است و این نهاد یکی از ارگان‌های بنیادی و تأثیرگذار در کمک به محرومان و روستائیان است.

وی با تبریک دهه حساب ۱۰۰ امام خمینی (ره)، از زحمات و تلاش‌های انجام شده در روستاها توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تقدیر کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی نیز در این نشست گفت: این بنیاد در راستای تأمین مسکن نیازمندان در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت و روستاها شکل گرفته است.

محمدی اظهار کرد: اکنون ۱۱۲ هزار خانوار روستایی در ۱۰۳ هزار واحد مسکونی سکونت دارند که بیش از نیمی از این واحدهای مسکونی مقاوم‌سازی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: از ۸۶۶ روستای استان، ۷۰۸ روستا بالای ۲۰ خانوار جمعیت دارد که این روستاها مشمول اجرای طرح هادی هستند.

در این دیدار مقرر شد در راستای راه‌های روستایی همکاری و تعامل بیشتری باشد تا خدمات مطلوب‌تر و بهتری به روستائیان عزیز داده شود.

نظر شما