شناسهٔ خبر: 37508 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سفر به استان فارس صورت گرفت:

بازدید وزیر راه و شهرسازی از عملیات بازسازی دو پل تخریب‌‌شده در منطقه قطب‌آباد/ تکمیل عملیات بازسازی پل دوم تا پایان اردیبهشت‌ماه

آخوندی درجمع وزیر راه و شهرسازی امروز در جریان بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان جهرم از از دو هنه‌ پل واقع در منطقه قطب آباد شهرستان جهرم که در سیل ۲۹ بهمن ماه سال گذشته تخریب شده بود، بازدید کرد و گفت: عملیات بازسازی پل اول به پایان رسیده است و امیدواریم بازسازی پل دوم نیز تا پایان اردیبهشت‌ماه پایان یابد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در بازدید از دو دهانه‌ پل در منطقه قطب آباد شهرستان جهرم که در سیل ۲۹ بهمن ماه سال گذشته تخریب شده بود در جمع خبرنگاران گفت: پیرو سیلی که حدود ۲ ماه پیش در منطقه جاری شده بود تصمیم گرفیتم در این سفر به منظور بررسی اقدامات بازسازی انجام شده در این ناحیه بازدید داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه دو دهانه پل در محور اصلی شیراز-جهرم واقع شده است گفت: امروز شاهد اتمام عملیات بازسازی یکی از این پل‌ها هستیم و دیدیم که عملیات پل دوم نیز با سرعت خوبی در حال انجام است.

وی در ادامه افزود: امید است عملیات بازسازی این دو دهنه پل تا پایان اردیبهشت ماه به نتیجه رسد و هر چه سریع تر در اختیار شهروندان قرار گیرد.

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: جای خوشبختی است که همکاران ما و پیمانکاران در بازسازی این منطقه بسیار خوب تلاش کرده‌اند و بدون اینکه به منافع مالی خود فکر کنند با توجه به مسئولیت اجتماعی خود در کوتاه‌ترین زمان ممکن این پروژه را به نتیجه رسانده‌اند.

آخوندی در پایان با اشاره به‌سرعت بالای اجرای عملیات بازسازی پل‌های تخریب‌شده در منطقه قطب‌آباد جهرم بیان کرد: برای من نیز بسیار غیرمترقبه بود که در مدت به این کوتاهی یک دهانه پل کامل شده و بخش عمده‌ای از عملیات بازسازی پل دیگر نیز به پایان رسیده است امیدوارم این عملیات تا پایان اردیبهشت‌ماه به اتمام برسد

نظر شما