شناسهٔ خبر: 37567 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل خبر داد:

سفر وزیر راه و شهرسازی و افتتاح دو پروژه مهم در اردبیل

محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: قرار است در دهه اول اردیبهشت‌ماه وزیر راه و شهرسازی با سفر به استان اردبیل دو پروژه مهم و تأثیرگذار را در جنوب استان اردبیل افتتاح کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان اردبیل، محبوب حیدری در گفت‌وگو با روابط عمومی راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار کرد: پروژه‌های افتتاحی در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان اردبیل شامل محور خلخال – فیروزآباد و همچنین بیمارستان کوثر است که در حال حاضر نیز با تکمیل و راه‌اندازی آن‌ها اهالی از این پروژه‌ها استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه بیمارستان ۳۵ تختخوابی شهرستان کوثر با هزینه‌کرد بیش از ۱۱ میلیارد تومان قبل از پایان سال تکمیل و آماده بوده است، تصریح کرد: با تحویل این بیمارستان به دانشگاه علوم پزشکی که ساخت آن را پیمانکاران و مشاوران بومی استان اردبیل عهده‌دار بودند، تجهیز این بیمارستان در حال انجام است تا با حضور وزیر راه و شهرسازی این پروژه به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به تکمیل چندین پروژه تا پایان نیمه اول سال‌جاری در حوزه خدمات‌رسانی به هموطنان گفت: بیمارستان پارس‌آباد، ساختمان پزشکی قانونی پارس‌آباد و همچنین برخی از پروژه‌های حوزه راهسازی و تکمیل فازهای جدیدی از محور اصلی اردبیل – مشگین‌شهر در حال انجام است که امیدواریم با تلاش و پیگیری‌ها در نیمه اول امسال شاهد بهره‌برداری این پروژه‌ها باشیم.

حیدری به سفر معاون برنامه و اقتصاد و حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی به استان اردبیل اشاره کرد و افزود:‌ در این سفر از چندین پروژه در حال اجرای استان اردبیل بازدید و جلسه‌ای نیز در استانداری با محوریت تأمین منابع مالی پروژه‌های متعدد اجرایی به همت بخش خصوصی مطرح شد که یک جلسه کاری با خروجی مناسب بود.

نظر شما