شناسهٔ خبر: 37607 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با حضور مسجد‌جامعی و بهشتی برگزار می‌شود

برگزاری نشست یکصد و هشتادم گفتمان‌های نقد معماری و شهرسازی در خانه هنرمندان ایران/ رونمایی از کتاب «جسم و جان شهر»

پوستر یکصد و هشتادمین جلسه گفتمان‌های نقد معماری و شهرسازی با مراسم رونمایی از کتاب جسم وجان شهر و مراسم سخنرانی احمد مسجد جامعی و سیدمحمد بهشتی در خانه هنرمندان ایران، برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، یکصد و هشتادمین جلسه گفتمان‌های نقد معماری و شهرسازی با رونمایی از کتاب «جسم و جان شهر؛ تاملی بر حق حیات، کیفیت زندگی، شورا و شورایاری»، چهارم اردیبهشت‌ماه در خانه‌هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

در مراسم رونمایی از کتاب «جسم و جان شهر»، احمد مسجدجامعی عضو  شورای‌اسلامی شهر تهران سخنرانی خواهد کرد. همچنین سیدمحمد بهشتی رئیس پژوهشگاه میراث‌فرهنگی، ناصر تکمیل همایون جامعه‌شناس و تاریخ‌نگار ایرانی و مسعود کوثری پژوهشگر ایرانی حوزه ارتباطات، فرهنگ، موسیقی و توسعه و همچنین استادیار و مدیر گروه ارتباطات‌اجتماعی دانشگاه تهران در این مراسم حضور دارند و به ارائه نقطه‌نظرات خود در مورد جسم و جان شهر، کیفیت زندگی و اهمیت شورا و شورایاری می‌پردازند.

دبیری نشست یکصد و هشتادمین جلسه گفتمان از سلسله گفتمان‌های نقد معماری و شهرسازی را سعید سادات‌نیا برعهده دارد.

گفتنی است این نشست، چهارم اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۷ در تالار استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود. برگزارکنندگان این نشست، انجمن صنفی مهندسان مشاور معمار و شهرساز و جامعه مهندسان معمار ایران هستند و این نشست با همکاری، گروه شهرسازی جامعه مهندسان مشاور، جامعه مهندسان شهرساز، فصلنامه اندیشه ایران‌شهر و فصلنامه جستارهای شهرسازی برگزار می‌شود. /

 

نظر شما