شناسهٔ خبر: 37732 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی خنج خبر داد رئیس اداره راه و شهرسازی خنج خبر داد

بازدید مدیرکل برنامه و بودجه فارس از بزرگترین پروژه خیرسازحوزه راه استان/ پیش‌بینی ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای محور خنج-کاریان

احداث رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خنج از بازدید مدیرکل برنامه و بودجه استان فارس از بزرگترین پروژه خیرساز حوزه راه این استان در محور خنج- کاریان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، پرویز حیدری، رئیس اداره راه و شهرسازی خنج اظهار کرد: با توجه به شناخت و آگاهی مردم در راهسازی نیز پروژه‌هایی توسط خیرین اجرا شده و احداث جاده دیگ اشکن با گستردگی زیاد می‌تواند به عنوان یک نماد ارزشمند از ورود خیران در جاده‌ها  شرایط را برای فراگیر شدن این طرح در حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی لارستان فراهم کند.

وی افزود: در حال حاضر این پروژه توسط خیرین به صورت مشارکتی اجرا می‌شود و مردم در اجرای آن نقش بسزایی داشته‌اند.

حیدری با اشاره به اینکه طول پروژه مذکور ۴۲ کیلومتر است، گفت: پیش‌بینی اولیه برای احداث این جاده که از لحاظ موقعیت جغرافیایی شرایط ناهمگونی دارد ۹۰۰ میلیارد ریال است که با شرایط موجود و صعب‌العبور بودن مسیر احتمال افزایش زیاد آن دور از واقعیت نیست.

رئیس اداره راه و شهرسازی خنج خاطرنشان کرد: پس از بازدید میدانی  مقرر شد جهت همکاری دولت در بحث مالی پروژه جلسات مشترکی با حضور مدیرکل راه و شهرسازی لارستان صورت پذیرد.

 

نظر شما