شناسهٔ خبر: 37765 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره راه و شهرسازی فاریاب خبر داد

شروع عملیات آسفالت ۱۰کیلومتر راه روستایی در شهرستان فاریاب/ زیرسازی هفت کیلومتر از محور استراتژیک فاریاب- ارزوئیه

آسفالت سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان فاریاب از تکمیل زیرسازی ۱۰کیلومترراه روستایی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کرمان جنوبی، حسام تاجیک، سرپرست اداره راه  و شهر سازی شهرستان فاریاب از تکمیل زیرسازی ۱۰کیلومترراه روستایی خبر داد و بیان کرد: زیرسازی قریب به ۱۰ کیلومتر راه ارتباطی هفت روستا شامل جمال آباد-سوهتال، شهیدآباد شوری – بلوچ‌آباد، چاه زیارت، حوردکان و حورعلیا با جمعیتی بالغ بر ۶۰۰  خانوار و اعتباری در حدود هفت میلیارد ریال تکمیل و آماده آسفالت است.

وی افزود: آسفالت این مسیرها در رشد و تعالی جوامع روستایی در جهت حمل و نقل محصولات دامی و کشاورزی و جذب سرمایه گذار نقش بسزایی خواهد داشت.

تاجیک همچنین بیان کرد: ضمنا زیرسازی هفت کیلومتر از محور استراتژیک فاریاب-ارزوئیه که شهرستان فاریاب را از بن بست خارج و امکان دسترسی به معادن ارزشمند طلا و کرومیت و سنگ‌های تزئینی ساختمانی را میسر خواهد ساخت تکمیل و آماده آسفالت است. طول کل این محور ۵۲ کیلومتر است که شش کیلومتر آسفالت، هفت کیلومتر آن آماده آسفالت و ۲۵ کیلومتر کاملا بازگشایی شده و مابقی مسیر نیز در دست اجرا است. با تکمیل این محور جمعیتی بالغ بر ۹۲۰ خانوار از روستاهای مجاور محور از راه ارتباطی مناسب بهره‌مند خواهند شد.

برچسب‌ها:

نظر شما