شناسهٔ خبر: 37857 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل چهارمحال و بختیاری خبر داد:

رسیدگی به تخلفات رانندگان و شرکت‌های حمل‌ونقل عمومی در چهارمحال و بختیاری

دوربین ثبت تخلفات مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل چهارمحال و بختیاری از رسیدگی به تخلفات رانندگان و شرکت‌های حمل‌ونقل عمومی طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری، منوچهر سلمان‌زاده مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت:

طی سال گذشته با تشکیل ۱۹ جلسه مربوط به کمیسیون‌های ماده ۱۱ به منظور رسیدگی به تخلفات ۱۲۸ راننده و کمیسیون ماده ۱۲ جهت رسیدگی به تخلفات هشت شرکت حمل‌ونقل عمومی احکام متناسب برای متخلفان صادر شد.

وی ادامه داد: در راستای رسیدگی به تخلفات رانندگان، غیرفعال کردن کارت هوشمند آن‌ها از یک تا سه ماه، ۶ مورد جریمه نقدی و دو مورد تذکر کتبی به شرکت‌ها در سال ۹۵ انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری بیان کرد: عمده تخلف رانندگان حمل‌ونقل عمومی مسافر، مربوط به نداشتن صورت‌وضعیت، نداشتن تجهیزات ایمنی و کمک‌های اولیه و عدم رعایت قوانین و مقررات بوده است.

سلمان‌زاده افزود: به تخلفاتی مانند حمل بار اضافه (اضافه تناژ)، نداشتن بارنامه و عدم مهار بار برای رانندگان حمل‌ونقل کالا نیز رسیدگی شد.

نظر شما