شناسهٔ خبر: 37962 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

علی بخش رستمی در هفتمین جلسه شورای حمل‌ونقل استان گلستان:

رعایت حقوق شهروندی و شفاف‌سازی رمز تحقق سلامت اداری

جلسه مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی گفت: حرکت در چارچوب قوانین و مقررات، جدیت در ارزیابی عملکرد، برنامه محوری با اولویت رعایت حقوق شهروندی از رموز تحقق سلامت اداری و خدمت صادقانه به مردم است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، علی بخش رستمی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی در هفتمین جلسه شورای حمل‌ونقل استان گلستان بر رعایت حقوق شهروندی و برنامه محوری در اجرای رسالت‌های سازمانی تأکید کرد و گفت: خدمات و فعالیت‌های گسترده وزارت راه و شهرسازی اثرات مطلوبی در رشد و توسعه استان‌ها در بخش‌های اقتصادی دارد.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی افزود: استان گلستان با توجه به موقعیت جغرافیایی و وجود مرز اینچه‌برون، راه‌آهن و فرودگاه بین‌المللی، راه‌های مواصلاتی از زیرساخت‌های مناسب توسعه برخوردار است که شورای حمل‌ونقل استان باید در زمینه رشد و ارتقائان مانند گذشته تلاش مضاعفی را داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه حوزه‌های ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها در واقع آینه‌ای برای انعکاس صحیح عملکرد و تلاش‌های شبانه‌روزی خانواده بزرگ‌راه و شهرسازی هستند، گفت: اقدامات این حوزه‌ها در راستای حفظ حقوق شهروندی، نظام پاسخگویی و خدمت صادقانه به مردم است. 

رئیس شورای هماهنگی حمل‌ونقل و مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان نیز در این جلسه بر اهمیت رشد زیرساخت‌های حمل‌ونقل استان تأکید کرد و افزود: در سال ۹۵ اقدامات خوبی از سوی دستگاه‌های عضو شورا به عمل آمد که ماحصل آن کاهش تصادفات، افزایش رشد جابجایی مسافر و کالا در حوزه‌های ریلی، هوایی و دریایی در استان بوده‌ایم.

ابراهیم مبارک قدم افزود: توازن اعتبارات منطقه‌ای و تخصیص اعتبار ویژه در جهت تسریع آهنگ رشد ساخت و توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل استان از اهدافی است که شورای حمل‌ونقل در استان دنبال می‌کند.

در ادامه جلسه شورای حمل‌ونقل استان گلستان هریک از مدیران ضمن ارائه گزارش کوتاه از عملکرد دستگاه‌های اجرایی به شرح مشکلات و موانع انجام مأموریت‌های سازمانی پرداختند.

نظر شما