شناسهٔ خبر: 37991 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

هشدار سازمان هواپیمایی کشوری به ایرلاین‌های تاخیر‌دار/ لغو مجوزهای خارجی دو شرکت هواپیمایی

تاخیر در پرواز مدير روابط عمومی سازمان هواپيمایی كشوری از برخورد با دو شركت هواپيمايی ايران ايرتور و آتا به علت ضعف برنامه‌ريزی خبرداد و گفت :در صورت هرگونه تعلل شركت‌های هواپيمايی به توصيه‌های اين سازمان نسبت به مجوز فعاليت آنها تجديد نظر خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی رضا جعفرزاده اظهارداشت: سازمان هواپيمايی كشوري شركت هواپيمايی ايران ايرتور را به تجديد نظر در برنامه ی پروازی خود به مقاصد خارجی و كاهش تاخيرات آن شركت ملزم كرد.

وی افزود: به علت بروز مشكلات در برقراری به موقع پروازها و بروز تاخيرات متعدد در اسفندماه ۹۵ و ايام نوروز ۹۶ كه منجر به نارضايتي مسافران شد برخی از مجوزهاي خارجی آن شركت لغو شده است.

جعفرزاده تصريح كرد: سازمان هواپيمايي كشوري همچنين با اخطاري شركت هواپيمايي آتا را به بازنگري در برنامه ريزي و بخش بازرگاني آن شركت ملزم كرد.

وی افزود: با توجه به ضعف عملكرد آن شركت در حوزه برنامه ريزي و بازرگاني و اعمال اقداماتي از قبيل فروش بليت مازاد، برنامه ريزي پرواز بدون در نظر گرفتن ظرفيت ناوگان و عدم سرويس دهي به موقع در فرودگاه كه منجر به نارضايتي مسافران و فرودگاه شده است، مديران بخش هاي مذكور هرچه سريعتر نسبت به بازنگري در برنامه ريزي پروازي و نحوه فروش خود اقدام لازم به عمل آوردند.

گفتنی است، هرگونه تعلل شركت‌هاي هواپيمايي به توصيه‌هاي اين سازمان نسبت به مجوز فعاليت آنها تجديد نظر خواهد شد.

نظر شما