شناسهٔ خبر: 38000 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در اولین همایش ملی هنر، معماری و شهرسازی اسلامی صورت گرفت:

پذیرش مقاله در اولین همایش ملی هنر معماری و شهرسازی اسلامی ایران

توحید اخلاقی مقالات ارائه شده توسط مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی و مسئول دفتر منطقه شمال غرب مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی کشور در اولین همایش ملی هنر، معماری و شهرسازی اسلامی پذیرفته شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی، مقالات ارائه شده توسط مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی و مسئول دفتر منطقه شمال غرب مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی کشور در اولین همایش ملی هنر، معماری و شهرسازی اسلامی پذیرفته شد.

بنابراین گزارش، توحید اخلاقی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی و یوسف محمدزاده مسئول دفتر منطقه شمال غرب مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به صورت مشترک، به ترتیب تحت عناوین تحلیل توسعه پایدار تبریز با استفاده از روش تحلیلی ترکیبی گلادوین- سوات و تدوین استراتژی‌های توسعه پایدار برای کلان‌شهر تبریز با استفاده از نمودار اطلس در اولین همایش ملی هنر، معماری و شهرسازی اسلامی ایران پذیرفته شدند.

در این همایش که در تاریخ ۹۶/۲/۱۴ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار می‌شود، از اخلاقی برای سخنرانی و ارائه مقاله دعوت به عمل آمده است.

نظر شما