شناسهٔ خبر: 38126 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز دهمین مرحلهٔ طرح آموزش موتورسواران و عابرین پیاده ازامروز در استان گیلان

همایش موتورسواران دهمین مرحله اجرای طرح افزایش ایمنی موتورسواران و عابرین پیاده در استان گیلان با تحت پوشش قرار دادن ۵۰ روستای استان گیلان از ۱۶ اردیبهشت ماه آغاز می‌گردد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گیلان، محمدرضا نازک‌کار مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گیلان ضمن اعلام این خبر گفت: به منظور آشنایی موتورسواران با مقررات راهنمایی و رانندگی، رعایت نکات ایمنی در هنگام موتورسواری، افزایش اطلاعات ترافیکی و پیشگیری از وقوع تصادفات دهمین مرحله طرح افزایش ایمنی تردد عابرین پیاده و راکبین موتورسیکلت به مرحلهٔ اجرا در می‌آید.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گیلان افزود: در اجرای طرح مذکور ۵۰ روستای تحت پوشش شهرستان‌های رشت- سیاهکل- رودبار- صومعه‌سرا- تالش – شفت با توجه به تحلیل وضعیت موجود و شناسایی مکان‌های هدف انتخاب شدند. تا طی ۵ روز آموزش‌های مربوط به شیوه استفاده صحیح و ایمن از موتورسیکلت را دریک محیط شاد و صمیمی فراگیرند.

وی افزود: آموزش‌های مذکور شامل اجرای نمایش، برنامه‌های طنز، فرهنگی و مسابقات در یک فضای شاد بوده که علاوه بر راکبان موتورسیکلت، خانواده‌های آنان هم به‌عنوان عابرین پیاده می‌توانند در این محیط آموزشی حضور یابند.

برچسب‌ها:

نظر شما