شناسهٔ خبر: 38208 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری خبر داد:

تشکیل جمعیت طرفداران ایمنی راه‌های استان چهارمحال و بختیاری

قاسم قاسمی مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری از تشکیل جمعیت طرفداران ایمنی راه‌های استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری، قاسم قاسمی گفت: با توجه به اهمیت ایمنی راه‌ها، جمعیت طرفداران ایمنی راه‌های استان با همکاری معاونت امور عمرانی استان، در چهارمحال و بختیاری تشکیل شد.

وی افزود: توسعه فرهنگ ایمنی در میان مردم، بررسی و ارائه راهکارهای لازم در خصوص ارتقا ایمنی جاده‌ها و کاهش سوانح و ارتقا فرهنگ رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از اهداف تشکیل این جمعیت است.

در ادامه طیبه ساکی مدیر امور استان‌ها در جمعیت طرفداران ایمنی راه‌های کشور گفت: در جمعیت ایمنی راه‌ها برخی اساتید دانشگاه‌ها، خیرین، فرهنگیان و صاحب‌نظران در این جمعیت به عنوان یک سازمان مردم‌نهاد حضور دارند که با گسترش فعالیت‌ها، تعداد اعضاء افتخاری جمعیت افزایش خواهد یافت.

وی بیان کرد: تشکیل جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها در استان برای تقویت و ارتقای فرهنگ مردم در این حوزه است و برنامه‌های این جمعیت باید در مدارس، دانشگاه‌ها، ادارات، بخش‌های خصوصی و حتی برای زنان خانه‌دار به‌عنوان سرمشق قرار گیرد.

در خاتمه مسعود رئیسی مسئول دبیرخانه کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان با حضور اعضاء هیئت اجرائی جمعیت اقدام به برگزاری انتخابات اعضاء هیئت‌رئیسه و مدیر دفتر نمایندگی جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها در استان چهارمحال و بختیاری نمودند و آقای حبیب‌الله عباسی به سمت رئیس هیئت اجرایی، آقای کیانوش ظفریان – نائب رئیس، آقای مرتضی قائد امینی منشی و آقای رضا زمانی به عنوان مدیر دفتر نمایندگی جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها در استان انتخاب شدند.

نظر شما