شناسهٔ خبر: 38210 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور وزیر بهداشت در آذربایجان‌غربی افتتاح شد:

بهره‌برداری از بیمارستان شهید قلی‌پور بوکان در آذربایجان‌غربی

بیمارستان طرح توسعه بیمارستان شهید قلی پور بوکان به عنوان قطب درمان جنوب استان آذربایجان‌غربی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌غربی، مراسم بهره‌برداری از طرح بیمارستان شهید قلی پور شهرستان بوکان با حضور وزیر بهداشت و درمان، نماینده مردم شهرستان بوکان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی، فرماندار شهرستان بوکان و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در این مراسم در خصوص مشخصات این پروژه اظهار کرد: طرح توسعه بیمارستان بوکان با اعتبار ۲۲۱ میلیارد ریال و در زمینی به مساحت دو و نیم هکتار احداث شد.

داریوش نصر ادامه داد: این بیمارستان با امکانات ویژه درمان و بهداشتی علاوه بر تأمین نیازهای سلامت جمعیت این شهرستان به سایر شهرستان‌های همجوار خدمات ارائه می‌شود.

وی از توجه دولت تدبیر و امید به مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته قدردانی کرد و گفت: آمار سوانح جاده‌ای با افتتاح این مراکز به طور چشم‌گیری کاهش می‌یابد.

نصر از بازدیدهای مکرر معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری و تأسیسات عمومی و دولتی از طرح توسعه بیمارستان بوکان که نشان از توجه دولت به مناطق محروم و کمتر توسعه دارد تشکر کرد و افزود: این پروژه به امکانات مالی زیادی نیاز داشت که با حمایت‌های دولت و تلاش مسئولان استانی و شهرستانی روزهای امروز شاهد حذف محرومیت‌های بخش سلامت در شهرستان بوکان هستیم.

طرح توسعه بیمارستان شهید قلی پور با زیربنای هفت هزار و ۹۸۶ مترمربع در دو طبقه احداث شد و تعداد تخت‌های این بیمارستان از تخت ۱۰۰ به ۲۵۰ تخت افزایش یافت.

نظر شما