شناسهٔ خبر: 38246 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد:

راه‌اندازی دفتر تسهیلگری با مشارکت اشخاص حقیقی و حقوقی در اردبیل

محبوب حیدری محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از راه‌اندازی دفتر تسهیلگری به افراد و اشخاص حقیقی و حقوقی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اعلام این مطلب افزود: امسال طرح ساماندهی املاک و مستقلات شرکت عمران و بهسازی انجام می‌شود که در این قالب فروش و اجاره پروژه شاه اسماعیل خطایی و مجتمع عالی‌قاپو واگذار می‌شود.

وی گفت: برای تسهیل امور و مراجعه راحت مردم بخشی از اختیارات اداره عمران و بهسازی در قالب ماده چهار قانون حمایت، احیا، بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده و بازآفرینی شهری به بخش خصوصی اعم از افراد و اشخاص حقیقی و حقوقی واگذار می‌شود تا صرفاً بخشی از امور کارگزاری در قالب دفتر تسهیلگری به این افراد واگذار شده و به سرعت خدمات به مردم ارائه شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار کرد: برای اخذ صلاحیت و رتبه متقاضیان به عنوان مجری طرح‌های بازآفرینی باید به سامانه شرکت عمران و بهسازی راه و شهرسازی در استان اردبیل مراجعه کرده و فرم‌ها را دریافت کنند.

حیدری تصریح کرد: همچنین ساکنان مناطق بافت فرسوده بدون هیچ سپرده‌گذاری با در دست داشتن پروانه ساخت می‌توانند به سامانه عمران و بهسازی مراجعه و اطلاعات خود را ثبت کنند تا با معرفی به بانک عامل در اردبیل ۴۰ میلیون تومان و در شهرستان‌ها از ۳۰ میلیون تومان تسهیلات بهره‌مند شوند.

نظر شما