شناسهٔ خبر: 38355 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

بهادری خبر داد:

بررسی چالش‌های فراروی بخش مسکن در مجلس/ شش برابر شدن قیمت مسکن در دولت‌های نهم و دهم / تاکید کمیسیون بر ساماندهی تولید وعرضه مسکن دهک‌های مختلف

سید هادی بهادری نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بررسی چالش‌های بخش مسکن و ساماندهی تولید وعرضه مسکن برای دهک‌های مختلف جامعه در کمیسیون متبوعش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید هادی بهادری، در خصوص جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست امروز کمیسیون، با حضور حمیدرضا عظیمیان و حامد مظاهریان، معاونان وزیر راه و شهرسازی و مدیران بانک مسکن موضوع چالش‌های فرا روی بخش مسکن مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: گزارش‌های وزارت راه و شهرسازی در خصوص فرآیند رشد قیمت در سال های گذشته ارائه و بررسی شد.

بهادری ادامه داد: با توجه به گزارش‌های مذکور رشد قیمت در ۱۲ سال گذشته مورد بررسی قرار گرفت که درفاصله هشت ساله از سال ۸۴ تا ۹۲ قیمت مسکن شش برابر شده همچنین از سال ۹۲ تا ۹۶ قیمت مسکن تنها با رشد ۱۰ درصدی روبه‌رو شده که البته بخشی از آن به دلیل رکود در بخش مسکن در چهار سال گذشته است.

به گزارش خانه ملت، نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مقرر شد جلسات در این خصوص ادامه یابد تا ساماندهی بخش مسکن در زمینه‌های تولید وعرضه برای دهک‌های مختلف جامعه پیگیری شود.

نظر شما