شناسهٔ خبر: 38371 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

بازدید ۴ میلیون گردشگردریایی از هرمزگان/ تقدیر از مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان به دلیل گسترش فرهنگ گردشگری

جلسه درمراسم تجلیل از اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان هرمزگان، مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان و مسئول کمیته حمل و نقل دریایی این ستاد در راستای توسعه گردشگری در نوروز۹۶ از سوی استاندار مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از هرمزگان، در متن لوح تقدیر "جاسم جادری" استاندار و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر استان هرمزگان خطاب به "اله مراد عفیفی پور" مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان چنین آمده است: «تلاش های روشنی بخش در جهت گسترش فرهنگ گردشگری در این پهنه سپند، ارجمند و درخور تقدیر همیشگی است. بدینوسیله از همکاری مجدانه جنابعالی با ستاد اجرایی خدمات سفر استان هرمزگان(نوروز ۱۳۹۶) در راستای توسعه گردشگری که رضایت ملت بزرگ ایران را به همراه داشته، ارج نهاده و با افتخار این لوح سپاس به شما تقدیم می گردد.

امید است، همواره در جهت توسعه صنعت گردشگری به مثابه عرصه ای مناسب و شایسته برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال و در نهایت سرافرازی ایران اسلامی موفق و مؤید باشید. توفیقات روز افزون جنابعالی را در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) از دیدگاه ایزد منان خواهانم.»

گفتنی است، طی ۲۱ روز اجرای طرح نوروزی سال ۹۶، بالغ بر ۴ میلیون نفر مسافر و گردشگر دریایی از ظرفیت‌های گردشگری استان هرمزگان استفاده کردند و همچنین بالغ بر ۵۶۱ هزار دستگاه خودروی متعلق به مسافران و گردشگران به جزایر زیبای قشم و کیش ترابری شد.

شایان ذکر است، این میزبان جابجایی با تلاش شبانه روزی حدود یکهزار و ۸۰۰ نفر در بخش‌های مختلف این حوزه، بدون هر گونه سانحه و در سلامت کامل به انجام رسید.

نظر شما