شناسهٔ خبر: 38375 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

پیش‌بینی سازمان هواشناسی:

افزایش ابر و رگبار و رعد وبرق و کاهش دمای هوا در برخی از مناطق

هوا شناسی - ابری سازمان هواشناسی کشور روز پنجشنبه ( فردا) برای جنوب شرق، جنوب، مرکز، دامنه‌های زاگرس جنوبی و مرکزی افزایش ابر و رگبار و رعد و برق پیش‌بینی کرد.

به گزارش پايگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از ایرنا، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، روز چهارشنبه قسمت‌هایی از جنوب کرمان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان و شمال و شرق هرمزگان، ابرناکی، رگبار و رعد و برق گاهی همراه با وزش باد شدید موقتی و برای ارتفاعات استان خراسان رضوی و آذربایجان غربی ابرناکی ، بارش پراکنده و رعد وبرق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

همچنین روز پنجشنبه با ورود موج دیگری به شمال غرب، در برخی مناطق شمال غرب، دامنه‌های البرز غربی شاهد افزایش ابر و رگبار و رعد و برق گاهی وزش باد شدید موقتی خواهیم بود.

این شرایط روز جمعه برای شمال غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های البرز، مرکز، دامنه‌های زاگرس جنوبی و مرکزی، جنوب شرق و شرق کشور دور از انتظار نیست و از اواخر روز پنجشنبه با نفوذ جریانات خنک شمالی، دمای هوا دراین مناطق بطور محسوسی کاهش خواهد یافت و انتظار می‌رود این وضعیت تا روز یکشنبه هفته آینده تداوم یابد.

سازمان هواشناسی کشور روز چهارشنبه برای مناطق مرکزی و شرق خلیج فارس و شرق دریای عمان وضعیت مواجی پیش‌بینی کرده است و روز جمعه این هفته سواحل دریای خزر مواجی خواهد بود.

نظر شما