شناسهٔ خبر: 38455 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی خبر داد:

تکمیل و بهره‌برداری از ۲ بیمارستان در خراسان شمالی با حضور هاشمی/ تقدیر از وزارت راه و شهرسازی برای ساخت بیمارستان‌

بیمارستان آیت الله رفسنجانی پس از بهره‌برداری و افتتاح بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد که صبح امروز (شنبه ۲۳ اردیبهشت) با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام شد، بعداز ظهر امروز بیمارستان ۲۲۰تختخوابی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی شیروان نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

علیرضا مصطفی‌‌زاده بورا، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به سفر یک روزه سید حسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به خراسان شمالی عنوان کرد: صبح امروز (۲۳ اردیبهشت) وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراسم افتتاح بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد شرکت و از وزارت راه و شهرسازی بابت ساخت تعدادی از بیمارستان‌های استان از جمله بیمارستان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی شیروان تشکر کرد.

مصطفی‌زاده بورا افزود: قرار است ساعت ۱۴:۳۰ امروز بیمارستان ۲۲۰تختخوابی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی شیروان با حضور وزیر بهداشت و نیز معاون مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی افتتاح رسمی شود.

وی گفت: کارفرمای این پروژه که ۱۰ هکتار مساحت و ۱۸هزار و ۲۸متر مربع زیربنا دارد، وزارت راه و شهرسازی است. ساخت این بیمارستان سال ۸۹ شروع شده و هزینه ساخت آن ۶۰۰ میلیارد ریال بوده است.

بيمارستان ٢٢٠ تختخوابی شيروان دارای بخش‌های مختلف نظير  زنان و زايمان، كودكان، ارتوپدی، چشم، گوش و حلق و بينی،  جراحی، آزمايشگاه، داخلی، قلب، ICU ، CCU،  دياليز و ... است که بخش زنان و زايمان  آن براساس استانداردهای روز جهانی و به روش LDR طراحی و اجرا شده است.

نظر شما