شناسهٔ خبر: 38472 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر ساخت و توسعهٔ راه‌های اداره کل راه و شهرسازی لارستان خبر داد:

نقش‌آفرینی خیرین در بازگشت به روستاها و شکوفایی اقتصاد ملی

موسی میرزایی مدیر ساخت و توسعهٔ راه‌های اداره کل راه و شهرسازی لارستان از اقدامات اخیر جهت تکمیل پروژهٔ خیرساز ورودی روستای هرمود خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، موسی میرزایی مدیر ساخت و توسعهٔ راه‌های این اداره کل گفت: شبکه حمل و نقل مناسب یکی از شاخص‌های مهم توسعه‌یافتگی است و نیاز کشور در زمینه توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل در روستاها و مناطق محروم بسیار گسترده و انباشته شده است و این رویکرد می‌تواند در بازگشت به روستا و شکوفایی اقتصاد ملی نقش‌آفرین باشد و اساساً با توجه به اهمیت راه‌ها، حضور خیران در این عرصه بدون شک می‌تواند ابعاد مختلف توسعه را در برگیرد.

وی ادامه داد: جادهٔ ورودی به روستای هرمود یکی دیگر از اقدامات قابل‌تحسین خیرین در منطقه است که پس از تکمیل باند اول در گذشته توسط خیر مربوطه هم‌اکنون در خصوص تکمیل باند دوم از سوی همان خیر نیک‌اندیش اقدامات خوبی صورت گرفته است.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی لارستان با اشاره بر اینکه طول پروژه ۱۶۵۰ متر و عرض آن ۱۰ متر است، افزود: تمامی مراحل زیرسازی و ساخت پل توسط خیر با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال صورت گرفته و اقدامات تکمیلی شامل قیرپاشی و آسفالت آن به ضخامت ۶ سانتی‌متر توسط اداره کل راه و شهرسازی لارستان در دست انجام است.

نظر شما