شناسهٔ خبر: 38485 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون استاندار گیلان و مدیرکل راه و شهرسازی برگزار شد:

جزئیات برگزاری جلسه اقتصاد مقاومتی و توسعه روستایی شهرستان شفت در استان گیلان

جلسه جلسه اقتصاد مقاومتی و توسعه روستایی شهرستان شفت با حضور معاون استاندار گیلان و مدیرکل راه و شهرسازی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان، جلسه اقتصاد مقاومتی و توسعه روستایی شهرستان شفت به ریاست جناب آقای محمدحسین اصغریان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار گیلان و با حضور مدیرکل راه و شهرسازی در محل فرمانداری شهرستان شفت برگزار شد.

در این جلسه علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی با تشریح وضعیت آسفالت راه‌های روستایی شهرستان شفت گفت: در سال ۹۵ در شهرستان شفت  ۲۹.۷ کیلومتر تعهد آسفالت داشتیم که به‌صورت ۱۰۰ درصد محقق شد.

وی اضافه کرد: در سال گذشته ۲۰.۲ کیلومتر آسفالت در مسیرهای فاقد آسفالت و خاکی و ۹.۵ کیلومتر روکش آسفالت در راه‌های روستایی شهرستان شفت به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از کلیه پیمانکاران که با تمام تنگناها و مشکلات مالی دوشادوش دولت در جهت آبادانی استان از هیچ کوششی دریغ نورزیدند تقدیر کرد.

وی در پایان با اشاره به نام‌گذاری امسال به اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گفت: سعی ما بر این است همان‌طور که در سه سال گذشته شاخص آسفالت استان را از ۳۹ درصد به بیش از ۵۱ درصد رساندیم این رقم را تا پایان سال به شکل قابل قبولی ارتقا ببخشیم. کما اینکه شاخص آسفالت شهرستان شفت تا پایان سال ۹۵، با ۶۴.۹ درصد از میانگین شاخص آسفالت استان گیلان بالاتر رسید.

نظر شما