شناسهٔ خبر: 38491 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در استان قزوین برگزار شد:

نشست اعضای کمیته‌های تخصصی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین/ ارائه خدمات بهتر به عموم مردم از مهم‌ترین اهداف تشکیل این کمیته‌ها

جلسه جلسه آغاز به کار کمیته‌های تخصصی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین با حضور مدیرکل راه و شهرسازی، معاون توسعه منابع و سرمایه انسانی سازمان برنامه و بودجه استان، مدیران و اعضای این کمیته‌ها در این اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، مدیرکل راه و شهرسازی در این جلسه با تأکید بر اهمیت و وظایف این کمیته‌ها گفت: این کمیته‌ها با توجه به بخشنامه مصوب معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور تشکیل شده و بستر مناسبی است تا با کمک آن از ظرفیت‌های موجود در سازمان بهره‌گیری نماییم.

مسعود حق لطفی در ادامه افزود: برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری از جمله مهم‌ترین و اساسی‌ترین نیازهای هر توسعه و پیشرفتی است و ما تا ندانیم کجا هستیم و به چه سویی می‌خواهیم حرکت کنیم، قطعاً نمی‌توانیم تأثیر مثبت و مناسبی از خود ایجاد نماییم.

وی همچنین اضافه کرد: با توجه به احکام صادر شده، ۹۰ نفر از همکاران ما در اداره کل به عنوان اعضای کمیته‌های تخصصی منصوب شده‌اند که این نشان‌دهنده اهمیت و لزوم توجه بیشتر به انجام کارهای تیمی و گروهی است.

حق لطفی با اشاره به اینکه کمیته‌ها از میان مدیران ارشد، مدیران میانی و کارشناسان سازمان تشکیل شده‌اند، بیان کرد: ترکیب‌بندی انجام شده برای این است که بتوانیم از همهٔ ظرفیت‌های موجود در اداره کل راه و شهرسازی در سطوح مختلف استفاده کرده و تلاش برای بهبود امور را در تمام لایه‌ها اجرایی کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی تأکید کرد: بی‌گمان هیچ طرح، برنامه و پروژه‌ای اجرایی نخواهد شد مگر با مشارکت فعال و آگاهانه تک‌تک اعضا و اندام‌های هر تشکیلات و سازمانی.

مسعود حق لطفی اظهار کرد: شاید تشکیل این کمیته‌ها در گام اول اقدامی درون‌سازمانی به نظر برسد ولی بی‌گمان تشکیل و اجرایی کردن اهداف آن، تنها برای این است تا ما در کنار یکدیگر بتوانیم ضمن فراهم کردی فضای کاری مناسب، خدمات بهتر و شایسته‌تری به هم‌میهنان خود ارائه نماییم.

مدیرکل راه و شهرسازی افزود: در نظر داریم با پیگیری مستمر فعالیت این کمیته‌ها و با اجرای برنامه‌ریزی صحیح و دقیق، اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت این سازمان را پیش برده و بتوانیم در مسیری رو به جلو گام برداریم.

نظر شما