شناسهٔ خبر: 38617 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر فنی و اجرائی اداره کل راه و شهرسازی گیلان خبر داد:

بهره‌برداری از ۴ بیمارستان در استان گیلان در دولت یازدهم/ افتتاح دو بیمارستان دیگر تا پایان امسال

بیمارستان لنگرود مدیر فنی و اجرائی اداره کل راه و شهرسازی گیلان از بهره‌برداری ۴ بیمارستان در استان گیلان در دولت یازدهم و افتتاح دو بیمارستان دیگر تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان، یعقوب حیدری مدیر فنی و اجرائی این اداره کل با بیان اینکه در دولت یازدهم بیمارستان‌های آستارا، رضوانشهر، شفت و مرکز درمان دیلمان در استان گیلان به بهره‌برداری رسید، افزود: تا پایان امسال، ساختمان‌های بیمارستان لاهیجان و لنگرود هم به اتمام خواهد رسید و جهت تجهیز به دانشگاه علوم پزشکی تحویل می‌گردد.

وی گفت: بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی آستارا در زمینی به مساحت ۲۰ هزار و ۷۰۰ مترمربع و با ۱۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع زیربنا در چهار طبقه احداث و ارائه خدمات پزشکی این واحد بزرگ درمانی در سطح استانداردهای تعریف شده بهداشت و درمان است در سال ۹۵ به بهره‌برداری رسید.

مدیر فنی و اجرائی اداره کل  راه و شهرسازی گیلان با اشاره به احداث بیمارستان رضوانشهر که ۳۲ تخت بستری و در مجموع ۳۹ تخت دارد، تصریح کرد: عملیات اجرایی ساخت بیمارستان رضوانشهر از سال ۸۹  آغاز شد و طی سال‌های اخیر با عنایت به توجه ویژه دولت تدبیر و امید به مسائل بهداشتی و درمانی در سال ۹۵  توسط رئیس‌جمهور و وزیر بهداشت و درمان افتتاح شد.

وی اضافه کرد: پروژه بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان شفت در سه طبقه شامل بخش‌های اورژانس، جراحی، زنان و زایمان، جراحی مردان، دیالیز و بخش اداری در زمینی  به مساحت ۳۷۵۰ مترمربع در سال ۹۴ به بهره‌برداری رسید.

حیدری همچنین به تحویل مرکز درمان بستر ۱۰ تختخوابی شبانه‌روزی دیلمان در سال ۹۴ اشاره نمود و تصریح کرد: به یاری خداوند متعال ساختمان بیمارستان‌های ۱۶۰ تختخوابی لاهیجان با ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی و بیمارستان ۹۶ تختخوابی لنگرود با ۷۴ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان امسال به اتمام رسیده و به دانشگاه علوم پزشکی تحویل می‌گردد.

نظر شما