شناسهٔ خبر: 38645 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در استان قزوین برگزار شد:

جزئیات برگزاری سمینار بررسی فهرست‌بهای راه، باند فرودگاه و زیرسازی راه‌آهن در استان قزوین

سمینار سمینار بررسی فهرست‌بهای راه، باند فرودگاه و زیرسازی راه‌آهن در محل آمفی‌تئاتر ساختمان پونک اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین با حضور نمایندگان و کارشناسان تدوین‌کننده این فهرست‌بها از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و مشاوران و پیمانکاران فعال در حوزه راهسازی و حمل و نقل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، مدیر ساخت و توسعه راه‌های این اداره کل با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه این روزها بحث فهرست‌بها و شیوه طبقه‌بندی آن در زمینه راهسازی بسیار مورد اهمیت و توجه است برگزاری چنین سمیناری کمک شایانی به آموزش و آشنایی کارشناسان فعال در زمینه راهسازی می‌نماید.

جعفر قزوینیان در ادامه افزود: با توجه به حساسیت‌هایی که از جانب پیمانکاران و همچنین از سوی دستگاه‌های نظارتی مربوط در این زمینه وجود دارد، برگزاری سمینار فهرست‌بهای راه و شیوه طبقه‌بندی در فهرست‌بهای مذکور از اقدامات مناسبی است که می‌تواند ضمن شفاف‌سازی و روشن نمودن موضوعات آن گام بلندی باشد برای بهره‌گیری هر چه بیشتر از آن در پروژه‌ها طرح‌های اجرایی.

قزوینیان اظهار کرد: خوشبختانه با اقدامات خوبی که در این زمینه توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور صورت گرفته، امیدواریم در آینده‌ای نزدیک یک روش مناسب برای طبقه‌بندی فهرست‌بهای راه داشته باشیم.

نظر شما