شناسهٔ خبر: 38671 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

عابدزاده در پاسخ به خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مطرح کرد:

آقای نیکزاد کار درستی کرد که با ورود هواپیمای فرسوده جشن و عکس یادگاری نگرفت/ اهداف رهبری را با خرید هواپیمای نو اجرا کردیم و باید جشن بگیریم

عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشور در نشست خبری ادعای نیکزاد در خصوص خرید هواپیما را تکذیب کرد و گفت: در دنیا رسم نیست که با هواپیمای فرسوده و دست دوم جشن و عکس یادگاری بگیرند و اینکه آقای نیکزاد با هواپيمای دست دوم عکس ندارد کار خوبی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی عابدزاده در نشست خبری به مناسبت ورود چهار فروند هواپیمای ATR  به کشور در پاسخ به خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص ادعای نیکزاد وزیر اسبق راه برای خرید ۱۱۴ فروند هواپیما بدون گرفتن جشن و عکس گفت: اول باید بگویم که در همه جا دنیا رسم است که وقتی برای اولین بار هواپیمایی پرواز انجام می‌دهد و یا اینکه خلبانی برای اولین بار پرواز می‌کند تبلیغات زیادی برای آن انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این رسم‌ها در صنعت حمل و نقل هوایی در همه جای جهان وجود دارد. مراسم واتر سالوت و آب پاشی بر روی هواپیمای جدید و گرفتن عکس یادگاری بدیهی است و مختص کشور ما نسیت.

عابدزاده ادامه داد: البته کمتر اتفاق می‌افتد که کسی بخواهد با هواپیمای دست دوم عکس یادگاری بگیرد و اگر آقای نیکزاد عکس یادگاری نگرفته باید بگوییم که کار بسیار درستی انجام داده است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشور ادامه داد: امروز برای ورود هواپیمای نو در مهرآباد جمع شده‌ایم و باید جشن ورود هواپیماها گرفته می‌شد و کار بسیار خوبی است.

وی ادامه داد: خوشحالی ما از بابت ورود هواپیما این است که منویات مقام معظم رهبری بعد از سال‌ها بالاخره اجرا شد، ایشان در خصوص مسائل اقتصادی تاکیدات ویژه‌ای داشتند و اگر قرار است تاکیدات رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اجرا شود باید هواپیمای نو داشته باشیم و قدرت رقابت با دنیا را پیدا کنیم.

رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت: از آن جایی که با خرید هواپیما اهداف رهبری را پیاده کردیم باید جشن بگیریم و عکس یادگاری بگیریم.

نظر شما