شناسهٔ خبر: 38714 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

روز گذشته:

نشست تخصصی مشترک بندری و دریایی ایران و آلمان برگزار شد

نشست خانم آنه یاکوبز اشلایت هوف مدیر دپارتمان صنایع دریایی وزارت اقتصاد و انرژی آلمان به همراه ۲۰ نفر از مدیران ارشد شرکت‌های بخش خصوصی مرتبط با تجهیزات و امکانات بندری و دریایی آلمان، نشست مشترکی را با جلیل اسلامی معاون امور بندری و مناطق ویژه سازمان بنادر و دریانوردی برگزار کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان بنادر،به منظور توسعه و تقویت روابط مشترک با کشورهای معتبر و صاحب صنعت دریایی، و هیأت بلندپایه آلمانی به ریاست خانم آنه یاکوبز اشلایت هوف مدیر دپارتمان صنایع دریایی وزارت اقتصاد و انرژی آلمان به همراه ۲۰ نفر از مدیران ارشد شرکت‌های بخش خصوصی مرتبط با تجهیزات و امکانات بندری و دریایی آلمان، نشست مشترکی را با جلیل اسلامی معاون امور بندری و مناطق ویژه سازمان بنادر و دریانوردی، معاون امور دریایی و مدیران کل سایر حوزه های فنی و مهندسی، امور بندری و دریایی سازمان برگزار شد.

در این نشست تخصصی، توضیحاتی در خصوص نحوه مشارکت و همکاری دو کشور در زمینه ارائه خدمات مشاوره و فروش تجهیزات بندری و دریایی ارائه شد.

در انتها مقرر گردید پیگیری های لازم در خصوص موضوعات مرتبط با مراجع دریایی دو کشور که به طرف آلمانی منعکس شده بود مورد پیگیری ریاست هیأت آلمانی قرار گرفته و پیگیری ارتباطات لازم بین شرکت های آلمانی و زیربخش‌های مرتبط سازمان بنادر و دریانوردی به صورت مستمر در دستور کار طرفین قرار گیرد.

همچنین مقرر شد هیأت آلمانی به منظور بازدید از توانمندی‌های عملیاتی و طرح‌های توسعه ای بندر شهیدرجایی، از بنادر استان هرمزگان دیدن کند.

نظر شما