شناسهٔ خبر: 38784 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

شکیبی‌نسب خبرداد:

عملیات امداد به موتورلنج صیادی با موفقیت انجام شد

شناور هادی معاون امور دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر خبر داده است که یک شناور صیادی به یک موتورلنج باری که در مسیر دبی به گناوه در حال حرکت بود برخورد کرده است که نهایتا با انجام عملیات فوری نجات یافته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی محمد شکیبی نسب معاون امور دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در این باره گفت: در پی اعلام اضطرار شناور یادشده به مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی بوشهر بلافاصله تیم نجات به محل اعزام شد.

وی خبر داد که این لنج صیادی در دریا و در نزدیکی سواحل بوشهر لنگر انداخته و در حال صید بود که به دلیل  آسیب دیدگی شناور و امکان غرق شدن اعلام اضطرار کرد، گفت: با توجه به برخورد شناور صیادی به یک موتورلنج باری که در مسیر دبی به گناوه در حال حرکت بود، بلافاصله هماهنگی‌های لازم انجام شد وشناور هادی ۶ به همراه تیم کنترل صدمات (آتش نشانی، کارشناسان ایمنی و سوانح دریایی) به موقعیت  اعزام گردیدند.

شکیبی نسب در ادامه افزود: با رسیدن شناور هادی ۶ به محل، پس از کنترل آبگرفتگی توسط تیم واکنش سریع، شناور به حالت عادی بازگشت و از خطر غرق شدن نجات یافت.

نظر شما