شناسهٔ خبر: 3880 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

ولی‌پور در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خبر داد:

فراخوان فروش اراضی شهر جدید پردیس/ تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی از محل فروش زمین‌ها

حسن ولی پور مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس از انتشار فراخوان فروش اراضی تجاری به منظور تکمیل تاسیسات زیربنایی و روبنایی پروژه‌های مسکن مهر خبر داد.

حسن ولی‌پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه شرکت عمران شهر جدید پردیس اقدام به انتشار فراخوان فروش اراضی تجاری این شهر در راستای تحقق برنامه‌های تشويقی دولت برای گسترش و تقویت سرمایه‌گذاری کرده است ادامه داد: جزئیات کامل فروش این اراضی از جمله مشخصات، آدرس و قیمت هفته آینده در روزنامه‌های کثیرالانتشار به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

وی گفت: درآمد حاصل از فروش این اراضی صرف تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی پروژه‌های مسکن مهر پردیس خواهد شد.

به گفته مدیرعامل شرکت عمران پردیس این فراخوان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی منتشر شده است. 

در اطلاعیه شرکت عمران شهر پرند درباره فروشی اراضی تجاری آمده است: «به اطلاع عموم علاقمندان به خريد اراضی و واحدهای تجاری جهت سرمايه‌گذاری در شهر جديد پرديس می‌رساند،‌ شركت عمران شهر جديد پرديس در نظر دارد به مناسبت سالگرد پيروزی شكوهمند انقلاب اسلامی، ‌تعداد محدودی قطعه زمين در كاربری‌های مختلف و همچنين تعدادی واحد تجاری آماده بهره‌برداری را با شرايط و تسهيلات ويژه از طريق برگزاری مزايده در نيمه دوم بهمن ماه به فروش برساند. شايان ذكر است اطلاعات مربوط به مشخصات قطعات و واحدهای ذكر شده همچنين شرايط ويژه اعلامی طی چند روز آينده از طريق سايت شركت به آدرس http://www.pardis-ntoir.gov.ir و روزنامه ايران اطلاع‌رسانی خواهد شد.»/

نظر شما