شناسهٔ خبر: 38877 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

احمدرضا بیاتی:

امکان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهر فرودگاهی امام خمینی فراهم است

فرودگاه امام خمینی(ره) مدیر همکاری‌های بین المللی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره ) گفت: فرصت‌های زیادی برای انجام سرمایه گذاری در شهر فرودگاهی امام خمینی وجود دارد و همه سرمایه گذاران بخش خصوصی می توانند در این شهر فرودگاهی در نزدیکی تهران سرمایه گذاری کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی، احمدرضا بیاتی در میزگرد تحصصی چشم انداز شهرهای فرودگاهی در نمایشگاه و کنفرانس جهانی airport show دبی، اظهار داشت: نزدیک بودن شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) به نهادهای اقتصادی و مالی در تهران زمینه توسعه این شهر فرودگاهی را در صنعت هوانوردی منطقه فراهم کرده است.

وی با بیان این که در شهر فرودگاهی حضرت امام (ره) الحاق مفهوم منطقه آزاد تجاری در راستای تسریع در توسعه این شهر فرودگاهی انجام شده است، گفت: این امر سبب خواهد شد که سرمایه گذاری در ساخت شهر رشد شتابانی به خود گرفته و دیگر گرفتار ضوابط و مقررات دست و پا گیر نشود.

مدیر همکاری های بین‌المللی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) تاکید کرد: با توجه به موقعیت این شهر فرودگاهی در منطقه، افق های خوبی برای توسعه این شهر فرودگاهی وجود دارد و هم اکنون سرمایه گذاران زیادی برای انجام سرمایه گذاری در این شهراظهار تمایل کرده اند.

نظر شما