شناسهٔ خبر: 39061 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی گناباد اعلام کرد:

رفع تصرف بیش از ۲۵۵ هزار مترمربع از اراضی ملی در شهرستان گناباد خراسان رضوی

رفع تصرف رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گناباد خراسان رضوی از اجرای حکم و رفع تصرف بیش از ۲۵.۵ هکتار از اراضی ملی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، محمدحسین ضیایی کلات با اعلام این خبر افزود: با توجه به گزارش‌های مردمی و بازرسی‌ها و گشت‌زنی‌های یگان حفاظت اراضی شهرستان گناباد در اراضی ملی این شهرستان، موفق به اطلاع از یک مورد رفع تصرف وسیع اراضی ملی شهرستان به وسعت ۲۵۵ هزار و ۶۲۲ مترمربع شدیم.

وی اضافه کرد: ارزش این اراضی طبق برآورد کارشناسان، بیش از ۶۰ میلیارد ریال است که متهم به دلیل استفاده غیرقانونی از این اراضی، به پرداخت جریمه نقدی به دولت و بیت‌المال نیز محکوم شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گناباد ادامه داد: پس از طی مراحل اداری و ارائه شکایت از سوی اداره راه و شهرسازی شهرستان گناباد به دادستانی، حکم بر خلعید و رفع تصرف این اراضی در اسرع وقت و با همکاری کامل دادستانی محترم شهرستان صادر شد.

وی در پایان تأکید کرد: اداره راه و شهرسازی شهرستان گناباد با همکاری یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن، همواره بر صیانت و حفظ حقوق بیت‌المال تأکید جدی دارد که در این راستا همواره در حال رسیدگی به پرونده‌های مختلف تخلفات زمین‌خواری و تصرف اراضی است.

نظر شما