شناسهٔ خبر: 39083 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان:

مصوبات کمیسیون ماده ۵ باید در معرض دید مردم قرار گیرد

جلسه مدیرکل راه و شهرسازی کردستان از برگزاری جلسه کمیسیون ماده ۵ استان برای بررسی پرونده‌های شهرستان سقز خبر داد و گفت: مصوبات کمیسیون ماده ۵ استان به طور مرتب به اطلاع مردم شریف استان رسانده خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کردستان، شهرام ملکی اظهار کرد: مردم حق دارند بدانند در شهرشان چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و چه تغییراتی در سطح شهر انجام می‌شود.

وی تأکید کرد: باید مصوبات کمیسیون ماده ۵ در معرض دید مردم قرار گیرد.

در ادامه فرهاد لشکری مدیر شهرسازی و معماری راه و شهرسازی کردستان گفت: در راستای تکریم ارباب‌رجوع و سرعت بخشی در پاسخگویی به مراجعین و دریافت‌کنندگان خدمات از اداره کل راه و شهرسازی جلسات کمیسیون ماده ۵ به طور مرتب هر هفته تشکیل می‌گردد.

لشکری افزود: این هفته نیز طبق روال هفته‌های گذشته جلسه کمیسیون برگزار شد و در این جلسه که در دفتر معاون عمرانی استاندار کردستان و با حضور همه اعضا تشکیل شد ۲۸ پرونده شهرستان سقز مورد بررسی قرار گرفت.

وی گفت: پس از بحث و تبادل‌نظر کارشناسی و ارائه توضیحات لازم با درخواست و پیشنهاد‌های ۲۴ پرونده موافقت شد.

لشکری ادامه داد: از مجموع ۲۸ پرونده بررسی شده ۳ پرونده نیز به منظور بررسی بیشتر از دستور کار جلسه خارج و در خصوص یک پرونده نیز مقرر شد بازدید به عمل آید.

وی تأکید کرد: مصوبات جلسه کمیسیون ماده ۵ در راستای شفاف‌سازی، اطلاع‌رسانی شده و حتی جزئیات مصوبات نیز به طور کامل در سایت اداره کل راه و شهرسازی کردستان به آدرس kurdistanroad.ir درج می‌گردد.

نظر شما