شناسهٔ خبر: 39096 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی اعلام کرد:

اشتغال‌زایی برای ۱۵ هزار و ۸۸۰ نفر در راه و شهرسازی خراسان رضوی

 اخوان عبداللهيان مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: در دولت یازدهم برای بیش از ۱۵ هزار و ۸۸۰ نفر در حوزه راه و شهرسازی استان شغل ایجاد شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، محمدرضا اخوان عبداللهیان با اعلام این مطلب افزود: سال ۹۶ با توجه به تأکیدات و منویات مقام معظم رهبری با عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» نامگذاری شد و همین اهمیت این موضوع از نظر ایشان در اداره کشور و رونق اقتصادی را نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: در میان همه مسائل حائز اهمیت، اشتغال مهم‌ترین است و بیکاری می‌تواند معضل بسیار بزرگی برای جامعه و کشور ما باشد و در مجموعه راه و شهرسازی هم با توجه به گستردگی حیطه کاری در بخش‌های مختلف و حجم وسیعی از توان به‌کارگیری نیروهای جوان و متخصص در هر یک از این بخش‌ها، توانسته نیروی قابل‌توجهی را در اجرای پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی و اقتصادی مشغول به کار کند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی ادامه داد: اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی نیز همگام با تمام بخش‌ها و نهادهای دولتی، در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان و نیروهای متخصص و متبحر در رشته‌های مرتبط با امور عمرانی، مهندسی و ساختمانی، طی فعالیت دولت یازدهم فعالیت‌ها و برنامه‌های مختلفی اجرا کرده است.

وی با اعلام اینکه در دولت یازدهم برای بیش از ۱۵ هزار و ۸۸۰ نفر در حوزه راه و شهرسازی استان شغل ایجاد شده است، گفت: اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با توجه به اجرای پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی در حوزه ساخت و توسعه راه‌ها، فنی و اجرایی و املاک و حقوقی، موفق به ایجاد فرصت شغلی برای افراد متخصص و واجد شرایط شده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر علاوه بر حوزه مسکن، این اداره تعداد قابل‌توجهی پروژه راهسازی را نیز در دست احداث و اجرا دارد که تعداد قابل‌توجهی از افراد در این پروژه‌ها مشغول به کار هستند.

نظر شما